Zmluva o technickej službe - paušál štandard ezs
(pre pochopenie tohto popisu je potrebné najprv prečítať ZMLUVA O TECHNICKEJ SLUŽBE – ZÁKLAD )
Táto zmluva má tieto vlastnosti navyše:
- Dostupnosť objednania servisu (služby) - „Celý deň“ - (názvoslovie s našej tabuľky)
Pracovné dni a dni pracovného voľna od 6.00 do 20.00 hod.
Sviatok a noc je čas, ktorý má aj v zákone č. 124/2006 Z. z. o BOZP a Zákonníku práce svoju hodnotu, preto paušál ŠTANDARD nepostačuje pre narúšanie tohto času.
- Nástup na servisný zásah (pokus o opravu). Najbližší pracovná deň predpoludním.
- Čas na odstránenie nefunkčnosti zariadenia – čiastočné sprevádzkovanie pokus o sfunkčnenie bez poškodených komponentov. - (max.5 dní) Nástup na servisný zásah a čas odstránenia nefunkčnosti zariadenia nie sú totožné pojmy. Po nástupe na servisný zásah servisný technik zistí príčinu nefunkčnosti a pokúsi sa ju odstrániť. Ak nie je možné odstránenie tejto nefunkčnosti (vyradením pokazeného snímača, jednej z klávesníc, sirény a pod.) pre poruchu kľúčového komponentu (ústredňa, jediná klávesnica, komunikátor a pod.) systém zostáva nefunkčný do opravy alebo výmeny kľúčového komponentu. Tento je možné nechať opraviť u dovozcu (výrobcu) zariadenia a opätovne nainštalovať. Tento proces by nemal trvať viac ako 5 dní. V prípade, že nie je možné tento komponent opraviť, bude jeho oprava trvať viac ako 5 dní, alebo zákazník nechce čakať tak dlho, je možné, (ak to vek zariadenia umožňuje) zakúpiť a vymeniť pokazený komponent. V takom prípade sa čas sfunkčnenia systému skráti na minimum (do 2-3 dní)
- Zľava na práce 20% a na materiál 10%:
Zmluva štandard Vám oproti zmluve ZÁKLAD umožní využívať naše servisné služby so zníženou sadzbou 20% na práce a 10% na materiál.
- Pripojenie na naše technické PCO:
Ak to Vaše zariadenie umožňuje, alebo bude v budúcnosti umožňovať, budeme z neho prijímať všetky dôležité informácie na náš technicky PCO. Budeme tak mať nad Vaším zariadením plnú kontrolu a o poruchách a nebezpečných stavoch budeme vedieť okamžite.
Spracovanie správ z PCO bude realizované denne o 7.30. V prípade že z prijatých informácii zvážime určité nebezpečenstvo, upozorníme vlastníka na rizikový stav.
- Záruka na akumulátor (akumulátor je spotrebný materiál) – záruka je 2 rok
Nasledujúce PAUŠÁLNE ZMLUVY Vám oproti zmluve ŠTANDARD zabezpečia rýchlejší prístup k službám, rýchlejšie odstránenie nefunkčnosti, nižšiu cenu servisných úkonov intenzívnejšie vnímanie stavu Vášho zariadenia a ďalšie benefity.
Viď:
ZMLUVA O TECHNICKEJ SLUŽBE – PAUŠÁL KOMFORT EZS
ZMLUVA O TECHNICKEJ SLUŽBE – PAUŠÁL MAXIMUM EZS
Porovnanie služieb jednotlivých zmlúv je v Zmluva o technickej službe (PAUŠÁL-EZS) - tabuľka.
Designed and Powered by K_CORP s.r.o.